-
Üye Memnuniyet Politikası
ÜYE MEMNUNİYET POLİTİKAMIZ
Denizli Ticaret Borsası olarak, üyelerimize verdiğimiz hizmetin kalitesini sürekli arttırmayı ilke edinen yönetim anlayışıyla, tarafımıza iletilen her türlü şikayet, istek ve önerileri yasal ve mevzuat şartlar çerçevesinde adil, hızlı, etkin, objektif, sürekli iyileştirme ve gizlilik prensibi ile değerlendirerek üyelerimizin memnuniyetini arttırmayı taahhüt etmekteyiz.
*Üye Memnuniyet Politikası 05/03/2019 tarihli 46 sayılı Yönetim Kurulu kararınca onaylanmıştır.
-
Kalite Politikası
KALİTE POLİTİKAMIZ
- 5174 sayılı kanun, ilgili mevzuat çerçevesinde, ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi ve TOBB Oda/Borsa Akreditasyon Sistemi kapsamında; üye ve çalışan memnuniyetini bir üst seviyeye çekmek için mevcut durumu analiz etmek, beklentilerini almak ve sürekli iyileştirme faaliyetlerinde bulunmak,
- Kaliteden ödün vermeden, risklerini bilen, buna göre önlemler alan, dinamik, etkili, ayakları yere basan bir organizasyon yapısı ile üyelerimize hizmet vermek,
- Hizmet kalitesini arttırmak için sürekli eğitim faaliyetlerini sağlamaktır.
-
Kalite Politikası 05/03/2019 tarihli 46 sayılı Yönetim Kurulu kararınca revize edilmiştir.
-
Mali Politika
MALİ POLİTİKAMIZ
Denizli Ticaret Borsasının mali politikasını aşağıda belirtilen muhasebe ilke ve kurallarına uygun olarak, üyelerimize ve ilimize katma değer sağlayacak etkinlikler için, etkin ve verimli bir şekilde kullanacağız.
Mali politika ilkelerimiz;
• 5174 Sayılı Kanun ve Yönetmeliklere uygunluk,
• Kurumsallık ve Sosyal sorumluluk
• Risk analizi ile minimum seviyede risk
• Süreklilik, Dönemsellik
• Parayla ölçülme, Maliyet esası
• Tarafsızlık ve belgelendirme
• Tutarlılık ve Tam açıklama
• Özün önceliği, Önemlilik ve İhtiyatlılık
*Mali Politika 17/12/2019 tarihli 84 sayılı Yönetim Kurulu kararınca revize edilmiştir.
-
İnsan Kaynakları Politikası
İNSAN KAYNAKLARI POLİTİKAMIZ
Denizli Ticaret Borsası insan kaynaklarını aşağıdaki ilkeler doğrultusunda yönetecektir;
• Liyakat, yetişmiş ve doğru işgücünü kullanan,
• Kurumsal bağımlık ve iş güvencesi sağlayan,
• Performans ve ödüllendirme esaslı,
• Adil ve tutarlı bir ücretlendirme sistemi uygulayan,
• Kişisel ve mesleki gelişim odaklı
• Katılımcılık ve şeffaflık
* İnsan Kaynakları Politikası 17/12/2019 tarihli 84 sayılı Yönetim Kurulu kararınca revize edilmiştir.
-
İletişim - Haberleşme Politikası
HABERLEŞME VE İLETİŞİM POLİTİKAMIZ
Vizyonumuz ve misyonumuz doğrultusunda yapmış olduğumuz çalışmaları, doğru, hızlı ve etkili bir şekilde, üyelerimizin ve paydaşlarımızın iletişim taleplerini de dikkate alarak, çağın gerektirdiği iletişim araç ve yöntemleri ile kamuoyu ile paylaşmaktır.
*Haberleşme ve İletişim Politikası 17/12/2019 tarihli 84 sayılı Yönetim Kurulu kararınca revize edilmiştir.
-
Member Relations Policy
Denizli Commodity Exchange is based on the principles of solution oriented, transparency and accountability for fast and reliable completion of member transactions by taking satisfaction in its relations with its members.
* Member Relations Policy was revised by the decision of the Board of Directors number 46 dated 05/03/2019.
-
Bilgi İletişim Teknolojileri Politikası
BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ POLİTİKAMIZ
Üyelerimizin ticari faaliyetlerine katkı sağlamak ve vermiş olduğumuz hizmetin dünya standartlarında olması için bilgi işlem teknolojilerindeki gelişmeleri yakından takip etmek, kurumsal altyapımızı sürekli iyileştirmek ve sahip olduğumuz bilginin güvenliğini sağlamaktır.
* Bilgi İletişim Teknolojileri Politikası 17/12/2019 tarihli 84 sayılı Yönetim Kurulu kararınca revize edilmiştir.
-
Bakım - Onarım Politikası
BAKIM-ONARIM POLİTİKAMIZ
Borsanın sahip olduğu donanım ve teçhizatın sadece borsa görev tanımlarına uygun olarak kullanılması, gerekli korumanın, hassasiyetin gösterilmesi ve cihaz kalibrasyonu/doğrulaması konusunda azami özeni gösterir.
*Bakım-Onarım Politikası 03/07/2017 tarihli 216 sayılı Yönetim Kurulu kararınca revize edilmiştir.